نحوه ثبت سفارش

ورود وثبت نام

چطور در وطن دیجیتال سفارش خود را ثبت کنم ؟

• بعد از ورود به پروفایل، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، گزینه ثبت را انتخاب و روی مرحله بعد کلیک کنید، پس از انتخاب آدرس میتوانید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید؛ بعد از ثبت سفارش، سیستم کد سفارش شما را پیامک میکند.

مشاهده اطلاعات تکمیلی

میتوانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

• بله، هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید .

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

• در صورتی که مبلغ تا 24 ساعت به حسابتان برگشت داده نشد میتوانید از بانک درگاه پرداختتان پیگیری انجام دهید در صورتی که مبلغ به حساب ساروچی واریز شده باشد از طریق راه های ارتباطی تماس "واتساپ" اینستاگرام و یا" ایمیل" اطلاع رسانی کنید.

آیا امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود دارد؟

• خیر، امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود ندارد

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

• خیر، اما از طریق تماس با شماره پشتیبانی در ساعات اداری میتوانید از موجودی کالای مورد نظرتان در شعب مطلع شوید.

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

• شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی در ساعات اداری یا راه های ارتباطی "واتساپ " اینستاگرام" درخواست ویرایش آدرس و زمان سفارشتان را اعلام نمایید.

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

• با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید؛ روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات حساب کاربری روی "ویرایش حساب" کلیک کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

• در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کرده سپس شماره موبایل خود را وارد نمایید (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود.

برای خرید حتما باید در سایت عضو باشم ؟

• بله، حتما باید در سایت عضو باشید.

چطور میتوانم با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنم ؟

• درخواست خود را به ادرس ایمیل info@vatandigital.ir ارسال نمایید

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
• خیر امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.

پیگیری سفارش

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
با ورود به پروفایل و کلیک بر روی گزینه سفارش ها میتوانید در قسمت سفارش‌های تکمیل شده به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

با ورود به پروفایل و کلیک روی پیگیری سفارشات میتوانید سفارش های در حال آماده سازی را پیگیری کنید.

سفارش دادم کی به دستم می رسه؟

سفارش برای تهران  تا 1 روز کاری با پیک ارسال و برای شهرستان با پست پیشتاز طی 4 الی 5 روز کاری ارسال خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر می تونید با شماره پشتیبانی 09107191335 تماس بگیرید.